|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Takk kjære dere, og denne påminnelsen! Jeg har gått noen runder med meg selv, og tenker at 67 (som var målet fram til i dag), fortsatt skal stå ved lag men at jeg skal se det an og evt vurdere om ned til 65 kan være aktuelt. Jeg sa jeg så skrapa ut; det gjaldt ansiktet, og der er jeg skrapa allerede og har vært det en tid. Det er nedover fra halsen det ikke er så skrapa
Uansett, har jeg i den siste tiden tenkt en del på hva jeg skal gjøre hvis vekta går lengre ned enn jeg ønsker; altså hvordan og hva kan jeg spise
for å stabilisere/evt øke vekta noe. Så jeg skal ikke videre til neste sving, det er sikkert! Jeg driver jo ikke og slanker meg slik jeg definerer slanking; overhodet ikke. For meg er slanking forsakelse, pine, sult mv. Det opplever jeg overhodet ikke nå (sikkert lettere for meg siden jeg ikke spiser mat jeg reagerer på/er allergisk mot (dvs jeg forsaker ikke noe "frivillig"). Derfor er jeg også på tankebanen for hva jeg kan gjøre hvis dette går for langt. Nå er det snart tid for lunsj; har vært frisøren og fiksa håret nå og skal til lege senere i dag. Fridag er fortsatt deilig, selv om jeg tar husarbeid mellom slagene. 

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|