Godt å høre at det ikke bare er meg som syntes det er litt vanskelig med denne maten! Tror jeg må begynne å veie maten igjen jeg og. Gjorde det i begynnelsen, men har sklidd litt ut! Syntes det er så vanskelig å veie maten når det er litt uvisst hva jeg spiser.. tenker da på sauser ol. tar jo bare en dæsj av det og det også hender det vi har litt ferdigprodukter hvor jeg da bare tar litt... Men, kan jo bli flinkere til å måle det jeg spiser mest av da i hvert fall.. Og prøve å lage salater hjemme og ikke kjøpe på butikken. Litt tei å løpe frem og tilbake på den vekta ved frukten og veie for hver gang jeg putter noe oppi boksen Ellers har det vært veie dag i dag, og alt ned er bedre enn ikke noe ned er min tanke! 3/1 - startdag 10/1 - -2 kg 17/1 - -1 kg 24/1 - -0,5 kg 31/1 - Selvom ikke vekta har gått så mye som ønsket ned, så kom jeg jaggu inn i kjolen min!! Hadde ikke sjangs til å få igjen glidlåsen for 3 uker siden!! Så skal måle meg når jeg kommer hjem! Må nok ha krympet noen cm ser det ut som!