Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-13, 12:45   #3
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig en god faglig debatt?

De må gjerne "tråkke på" lavkarbo i den forstand at de kritiserer det. Men da får det jaggu meg være LAVKARBO de kritiserer, og ikke "fløte, smør og bacon er usunt! Ergo lavkarbo er usunt", for det har fint lite med det lavkarbokosthodet jeg spier og har spist.
Det er jo ikke å vente at de som holder seg til et lavkarbokosthold skal ta til seg kritikken om den ikke er rettet mot den lavkarbo de er kjent med. Jeg vet ikke hvor ofte jeg har blitt fortalt at "lavkarbo er usunt fordi man trenger frukt og grønt". Jeg synes ikke jeg spiser annet innimellom.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat