|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av amritam, her.
Er det noen som vet om Dr. Martens er gode å gå i for noen som sliter med mye betennelser (også i føttene, spesielt hælene)? Er de myke og gode å gå i til slikt bruk? Jeg har aldri prøvd dem, men lurer på om jeg burde. Har vanskelig for å finne gode sko/støvler bortsett fra joggesko.
Opprinnelig lagt inn av milena, her.
NEEEEEI! Dr. Martens blir for noen gode men etter mye vondt og så er de utrolig kule, og så har de sinnsyk kvalitet, men... Jeg klarte aldri å gå inn mine (har får sarte føtter)... Hadde nok ikke utsatt føtter med betennelser for det.
Ja, Milena svarer vel godt for meg her, men ja, de er INNMARI gode å gå i når de først er inngått, sålene former seg veldig godt etter føttene, men man må nesten spørre seg selv om det er verdt det, for de er jo i stiva skinn, og det tar gjerne et par uker med daglig trasking før man kommer dit. Vil som sagt selv prøve å smøre de inn med noe for å lette overgangen. Jeg får vel høre med en skomaker, tenker jeg. Jeg har heldigvis ikke sarte føtter, så det går jo bra. Men kjenner alt nå at jeg trenger et gnagsårplaster, gitt.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|