|
Sv: Januarskravletråd 2013
13 minus i Molde må være kaldt tenker jeg. Grøss og gru, husker en november i Stavanger, 5 pluss og vind, det var deilig å lande på Gardermoen i 15 minus, det føltes mye bedre ut gitt.
Her i Trysil har vi som regel tørr vinterluft, så 10 minus er itt`no.
Og svetting i ketose har jeg aldri opplevd, jeg fryser like mye som jeg alltid har frosset, dvs stort sett gråktig på fingre og tær 10mndr i året. Jeg er en frysepinn, kan bli bedre om jeg trykker i meg med sjokolade og wienerbrød, altså skikkelig mange kalorier. Men det går jo ikke an, så da får en heller ty til å ha beina i sofaen, teppe i fanget og varmeflaske når en legger seg. Og gjerne noen kopper kaffe og varm te. Noen varme av fettforbrennening opplever jeg ikke.
Jeg har frosset alltid. Ut på tur med sovepose og telt frivillig, og jeg fryser. Jeg hadde 30 teltnetter i fjor, det var en natt jeg ikke frøs..Jeg har vinterdunpose på sommeren Trenger vel ikke å si at jeg dro på tur med to sett ullundertøy og det var i bruk hele tiden.
Og uff Myrine, den hofta hørtes ikke bra ut! Kanskje en tur til lege/kiro for å sjekke?
Jeg hadde noe slikt en stund, men etter 14 dager på lavkarbo før jul 2011, og tarmene ble tømt, så gikk det etterhvert over. Jeg kjente det de 6 dagene jeg sprakk i jula, først vondt i ryggen, så begynte det å stråle nedover i hofte, lår og ut i foten, 3 dager på ketogent og det gikk over. Snåle greier. Men på deg høres det ut som noe du kanskje burde sjekke?
|