Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-13, 23:02   #10
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo på Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av mariana, her.

noen som har noen tips til meg?

skal bo i leilighet, så kan lage mat selv, men kan slike easy living shaker være noe?
har aldri prøvd shaker før, men tenkte det kunne være lett nå når vi er på ferie å slippe å lese på alle matvarene før vi handler

What?! Nå har jeg vært i syden bare en gang, men halve moroa er jo å gå på lokale spisesteder og prøve lokale retter! De jeg reiste sammen med, altså ungene og Lille Gubben, var helt håpløse og levde stort sett på pizza, burger og spaghetti bolognese i to uker... Jeg spiste moussaka, grillet sverdfisk, forskjellige grillspyd og masse annet godt!

Til sommeren skal vi til Mallorca og da skal jeg smake paella!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat