|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Dere som har vært en del i Tøyen-badet. Når på dagen er det best å være der, særlig mtp. folkemengder? Formiddagen, midt på dagen eller på kvelden? Og hvordan er helgene ift. ukedagene? (Og ikke si 8-9 på morran, skal dette være gjennomførbart for både meg og min kjære snakker vi antagelig tidligst klokka elleve. )
Da må du nok dessverre velge enten seint og fullt hus, eller tidlig og lite folk... Erfaringsmessig er 07:30-08:30 eneste perioden man kan risikere å være helt alene der. Da har morgensvømmerene gått på jobb, og formiddagsvømmerene ikke kommet enda. Var der rett før ti, og da svømte jeg med bena til personen forran i nesa.... Det var rett og slett svømmekø! Det er endel skoleklasser der også på dagtid, så det tar jo endel av bassenget. har ikke vært det på kvelden, men det er fordi jeg hørte det var enda verre. Men mulig domus atletica er et bedre alternativ når man likevel er student?
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
Min eldre bestemor har fått bestemor har fått beskjed om at hun har fått lumbago.
Hun har nå hatt vondt siden jul. Hun har fått paracett 1 gram, med beskjed om å ta tre om dagen. Og smørre med smertestillende salve.
Så lurer jeg: Kunne ikke kiropraktorbehandling hjulpet på dette? Fysioterapi? Slik jeg forstår det så er det nærver i klem som er årsaken til smertene. Vil ikke en kiropraktor kunne løsne opp slik at de ikke lenger er i klem?
Hvor lang tid på hun regne med at dette tar?
Jeg ville heller prøvd manuellterapeut, siden de både kan strekke og brekke, ikke bare en av delene.