Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-13, 19:46   #1105
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Her går det helt på tvers. Magen har smått seg vrang, og selv om jeg har hatt diarre så det griner så er altså jeg av dem som gjerne legger på meg... samtidig.
Treninga går da selvfølgelig også rett i dass. .

Om det er noen trøst så er du ikke alene om å ha det sånn da.... Men å legge på seg samtidig; det er vel vann vel?? Hilsen en som har berget (til nå), men som sitter med mageknip

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Styrete uke her, til tross for to arbeidsdager så blir det to legebesøk og ytterligere et møte... Kunne kanskje trengt en roligere uke nå...

Pust med magen VSB; pust med magen. Kanskje er det slike styrete uker som er "normalen" din? Da er det lettere å akseptere de og nær sagt venne seg til det?

Jeg har veid meg hver dag denne uka og kan stolt fortelle at jeg er 100 g over minstenotering. Så håper jeg at det fortsetter slik også til fredag! Har gått noen km tur hver dag denne uka; det har faktisk gjort noe med humøret - selv om det er bekmørkt ute så blir jeg så utrolig fornøyd med meg selv. Bare fordi jeg har gjort det liksom Merkelig skrudd sammen i grunnen....

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat