Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-13, 14:17   #4
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Blad om lavkarbo?

Det finnes kanskje noe på svensk også?

Jeg abonnerer på VOF. Ja, layouten kan diskuteres, også måten det slenges sleivspark på til "våre myndigheter" jevnlig. Jeg er enig i innholdet, men ikke måten alt sies på. Kommer likevel helt klart til å fortsette å abonnere. Liker at det er et rendyrket lavkarbo-blad. I magasinet Mat & Helse (nedlagt) som VOF-folka kommer fra, ble det i det store og hele forfektet lavakarbo-livsstil, mens mange av oppskriftene, for eksempel, var mye mer moderate med tanke på karbohydratene. Min mening. Savner dog lavkarbo-i-praksis-artiklene som var i Mat & Helse. VOF kunne godt hyret inn hun dama som skrev de. VOF-folk - om dere leser dette - ta det til dere!