Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-13, 11:52   #1784
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Det var noe slikt jeg hadde tenkt - bare med midlertidig opplegg (heklekant som senere raknes opp for så å tre maskene på strikkepinnene), i håp om at det skal se sømløst ut. Men jeg har jo aldri prøvd det før, så hvem vet.

Jeg har laget en genser der ermer og rygg ble strikket som en bolero - på tvers. Da la jeg opp på denne måten (med sånn "heklet" kant der maskene blir hengende på tråden) og strikket fra den ene kanten og ut, plukket opp maskene og strikket fra den andre kanten og ut på det andre ermet. Fungerte brillefint Så en video på youtube som viste opplegget grundig forklart, men får ikke lett opp linken nå. Skal se etterpå

Min journal

Sist redigert av Camomilla : 15-01-13 kl 11:53. Årsak: Spesifisering
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat