Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-13, 23:51   #37
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor snakke om sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

En kjær og nær venn opplevde at en venn av ham igjen begikk selvmord. Vennen min sørget, og sørget, og sørget. De andre vennene gikk snart lei av "gnålet" hans. Jeg satt pal, stand by, hver bidige kveld i over et år og hørte det samme ommatt og ommatt ikke fordi jeg ville, men fordi jeg tenkte at en dag ville det kanskje være JEG som ønsker at noen vil høre på den samme leksa, dag ut og og dag inn i over et år....

Vennen min har det toppers i dag og han takker meg ofte for at jeg var der for ham. Han skulle bare ha visst at jeg i utgangspunktet hadde selviske tanker....

Gjør mot andre som du vil at de skal gjøre mot deg, med andre ord!