Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-13, 11:25   #37
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er det ikke veldig usunt med så mye smør?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten2010, her.

Nei, en karb er vel ikke bare en karb men det var vel kanskje mer poteter, korn og denslags? Men ikke lavkarbo vel?
Men det er klart at brus, godterier, 7/11mat, mc'ern ol er skadelig for folkehelsa

Og husk at mye av maten vi i dagens samfunn "normalt" kjøper er hel og halvfabrikata ( posemat osv) og er tilsatt masse stivelse og inneholder ingrdienser som de fleste av oss faktisk ikke vet hva er...

Før var det mer hjemmelaget mat, og på lavkarbo lager man maten fra bunnen med friske naturlige råvarer og unngår derfor alle disse rare tilsetningene.

det som "skremte" meg en del da jeg begynte med lavkarbo var å lese på matvarer jeg før kjøpte, og se hva det inneholdt. Bl.a så er det MYE sukker og stivelse.
Og det er ting ikke kroppen ikke trenger.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat