Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-13, 11:00   #1093
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Gressenka, her.

Hei hei alle sammen =) Ser det er mange som er med og gira nå etter jula =) Det er jo kjempe flott! Jeg har vært medlem en stund men først i dag var jeg inne for å oppdatere profilen min siden 2011. Vel, tragisk nok måtte tickeren oppdateres ganske mye. Jeg er over 10 kg tyngre når enn jeg var da jeg prøvde lavkarbo sist. Det som kommer til å bli bedre denne gangen føler jeg er at bygda har nå treningssenter og jeg er en ivrig trener. Jeg har ikke gått ned et gram til nå dessverre, så derfor har jeg nå kuttet ut alt jeg hadde av medisiner. Ikke at det var så mye, men cipralex gav med et bedre liv, men da også 10kg ekstra på kroppen. De er nå ute av systemet, så jeg er veldig klar til å starte nå!! =)

Jeg selv er veldig motivert, men jeg har en samboer som ikke tror på LCHF så da får jeg gjøre mitt beste for å bevise at det funker og at den ekstra tiden det tar å lage en ekstra middag er vel verdt det. Klapper meg selv på skuldra for at jeg nå for ca. 6 timer siden spiste min siste store mengde med karbo på veldig lenge. Jeg var på bodybalance i dag så da ble det omelett til kvelds. En kopp te nå før jeg tar kveld og håper at jeg kommer meg gjennom moregen dagen. Første dagen og uka er verst syns jeg, men alt etter det skal jeg klare =)

Masse lykke til alle sammen =)

Hei

Så bra at du er i gang igjen. Ønsker deg lykke til og husk at du trenger ikke lage to middager da. Samboeren kan jo spise poteter mens du heller spiser grønnsaker. Jeg tenkte sånn før jeg også, men nå går det veldig bra. Det er bare å bruke fantasien og tips her inne

Stå på, dette klarer du

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat