Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-13, 10:23   #221
Sunroad78
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 47
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sjøstjerne, her.

Sunroad78: *Klem!* Litt utskeiing er jo greit! Det er nok ketosen hvis det gir seg over natta, hvis ikke trur jeg nok det er noe annet! Jeg sliter med lavt blodtrykk (av alle ting), så jeg blir utrolig svimmel til tider og har gått i dørken både her og der under ketose, haha. Men det blir bedre når jeg trener, bare en gåtur om dagen, og spiser ordentlig frokost.

Er ikke lenge siden jeg sjekket blodtrykket mitt og det var helt perfekt. Tror ikke det er der det ligger. Jeg tror det bare var ketosen og den plager meg litt i dag også. Kjenner meg tung i kroppen og hodet. Har heldigvis seinvakt med planleggingstid hjemme, så skal ikke på jobb før kl. 10:30.

Har vært hos lege i dag og fryst bort en vorte. Har "trøsta" meg med et lavkarbobriks fra bakeren og et slikt briks inneholder 23 gr kh, så jeg er over grensa allerede på frokosten. Har planer om å være strikt på de andre måltidene i dag, så jeg bryr meg egentlig ikke.

Siden det er torsdag, har jeg snublet inn i målebandet og ned på vekta. Resultatene var som følger:
Vekt: 105 kg -200 gr
Mage: 112 cm -2 cm
Bryst: 117 cm -3 cm
Rompe: 114 cm -4 cm
Lår: 71 cm -1 cm
Overarm: 41 cm
Hals: 41 cm -1 cm

Er fornøgd med målene, har allerede mistet 11 cm av kroppen min og jeg kjenner det på klærna og ringene. Er ikke så fornøgd med vekta, men jeg har "tante rød" på besøk og vet at jeg da bruker å gå opp litt i kveld, så alt i alt FORNØGD!!!