Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-13, 00:07   #216
Gressenka
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Gressenka er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Heisann alle sammen. Tror jeg trenger litt motivasjon og trøst. Hatt en grusom ketosedag, holdt på å svime av på jobb, svimmel og skikkelig hodepine. Kom meg etterhvert hjem og har ligget vannrett på sofaen siden kl. 12:00. Har spist frokost, lunsj og et lite middagsmåltid, så tror ikke det er maten. Har i tillegg snublet rett ned i en boks valnøtter og spist sjokolade, mye sjokolade, men heldigvis den 86% sjokoladen til freia premium. Har vært varm og svetter mye, men startet dagen med å fryse. Elles føles kroppen grei, og jeg har ikke hatt den samme doflyingen (heldigvis). Er dette ketose eller starten på en forkjølelse/influensa tror dere???? Er nå deppa over sjokoladespisingen og forbanna på meg selv, har måledag i morgen, bør jeg sjekke vekta eller holde meg til min opprinnelige plan, ikke veie meg før i slutten av mnd???

Beklager negativt innlegg, men måtte få ut litt frustrasjon

Hei! Det høres ut som du har hatt en forferedelig dag. *overnettetklemtildeg* Jeg husker fra forige runde med ketolyse at jeg var dårlig et par dager i starten, men du har kanskje holdt på en stund? Influensa herjer som bare juling nå så det kan jo hende det er den som har hatt sitt inntog?
Men du har jo ikke sprukket og det er jo kjempeflott! Det å være varm og svett hører med, det gjør det i min kropp vertfall.

Jeg håper du føler deg bedre og får en fin dag i morgen