Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-06, 09:47   #43
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Nille

Er enig med deg at det skjer av og til. Men ikke alltid, - det som er litt trist med anti-lavkarbo forskning som blir publisert i VG/Dagbladet (merkelig nok står det lite om slike i Aftenposten og mer seriøse aviser) er at det er til dels gamle utdaterte forskningsrapporter som fremlegges. Og dagen etter kommer det en ny som motbeviser gårsdagens...... JEG er iallefall veldig kritisk til alt slikt og tar det med en svær klype salt.

Nei, den er ikke dokumentert på kun en person. Den er så lik Atkins og Ketolyse at den faktisk må kunne sies å være dokumentert på tusenvis av personer. Det er ikke noe nytt med Skaldemans måte.

Nå har jeg gått glipp av noe her .... Har vi merkevarer ?
Hva er det for no da ? Mat eller ?

wow, min helt har kommentert meg.. hva skriver man da?
jeg er enig med de to første tingene, det er mye tull og fjas som står i blader og aviser. og enig med at skaldemans diett er såpass lik andre dietter at den er dokumentert. skjønner likevel ikke hvorfor han skal få sitt eget navn på noe som så og si allerede finnes.

når det gjelder "merkevarer" så mente jeg vel diverse matvarer, vitaminer og oljer. synes stadig jeg leser ting som at en tar en pille av noe hver dag.. eller en skje av en eller annen olje.. og at det skal være av det og det merket, for det er best.. og kjøpe vitaminer på butikken er fy, helsekost er bra osv.. antagelig er alle disse tingene bra produkter, men jeg kommer til å bli kokko om jeg skal gå rundt å tenke på det hele tiden.. jeg tror egentlig ikke det er så nøye om jeg kjøper c-vitaminene mine på rema i stedet for helsekosten...
(jeg er i live enn så lenge)

nåvel.. det var vel en liten avsporing.. tenkte bare jeg skulle prøve å forklare hva jeg mente med "merkevarer".

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat