|
Sv: Lavkarbo diett (easy living)
Jaa, kan fortelle litt mer om dietten her:
Easy Living er en slankediett hvor du raskt vil se resultater, og dette er et eksempel på hvordan din diettplan kan se ut. Dietten kan benyttes inntil 3 uker som eneste matinntak, deretter bør du legge til ett eller flere små sunne måltider pr. dag avhengig av hvor stort vekttap du vil oppnå. - det er altså en VLCD diett (very low calorie diet). den består av slankepiller, shakes, slankebars, og protein pannekaker, desse produktene får du i "slankepakken". men det er mange andre produkter du kan kjøpe utenom som kaker, brød osv som er lavkalori.
Easy Living Diet Bar er utviklet spesielt for rask og effektiv vektreduksjon. En ekte måltidserstatter med nydelig smak av sjokolade. Den har lavt kaloriinnhold og et komplett vitamin og mineralinnhold. Erstatt ett eller flere måltider i løpet av dagen med denne baren. Det er bare en fornøyelse å gå ned i vekt med dette produktet. Husk at små regelmessige måltider er viktig for effektiv vektreduksjon.
Det var litt om slankebaren generelt.. og her er næringsinnholdet i barene:
Energi 931 kJ (221 g)
Protein 14,2 g
Karbohydrater 23,7 g
- Hvorav sukkerarter 16,0 g
Fett 6,8 g
- Hvorav mettet fett 3,2 g
Kostfiber 4,4 g
Natrium 0,17 g
Jeg vil ned i vekt for min egen del, jeg har prøvd, men har alltid endet opp med å gi opp for det tar for lang tid... så trenger en kickstart! men hva tenker dere om dette? det er jo karbohydrater i baren ser det ut til eller hva? TAKK for alle henvendelser 
|