Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 00:20   #18201
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Den går så fullstendig varm at det ikke går an å gjøre annet enn å surfe forsiktig på den. Og den er ikke mer enn et par år gammel, heller. Ettersom jeg både har katt og røyker inne, så er nok mine pc-er langt mer utsatte enn de som gjør ingen av delene. Men i tillegg til å støvsuge litt over tastaturet og rillene der det kommer luft ut med jevne mellomrom, så det kan det visst lønne seg å gjøre det innimellom. Den slags var jo langt enklere å gjøre selv med de stasjonære ... Jeg må uansett få den åpnet, det kan også hende at det er vifta.

Takk for svar, da lar jeg det bare være inntil videre. Min gikk også lett varm, men det har bedret seg betraktelig etter jeg sluttet å sette den rett i sofaen, men fikk den opp på et stativ, slik at det kommer luft under den.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo