|
Sv: Januarstartere
Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.
Jeg har også PCOS, men hadde ingen problemer med å rase ned i vekt første gangen jeg gikk på ketolysekur. Minus 10 kg på 1 mnd var resultatet da og minus 17 kg totalt. Har nå hatt et par år med lavkarbo og høgkarbo og gått opp noen kg, men nå er jeg klar for nye kilo bort
Åå, det er så godt å høre slike ting! Jeg tenkte akkurat som L@dy Jojo. Har vært opp og ned helt siden tenårene og er litt redd for at dette ikke funker heller. (Gruer meg til veiinga) - MEN, jeg skal gjøre så godt jeg kan, uansett hva vekten min måtte ønske.
Opprinnelig lagt inn av turkisa, her.
Prøvde ut MBC selv i dag, og det var ikke noen suksess egentlig, ble ganske kvalm. Skal prøve med 1ss smør og 2 ss cocosa i morgen.
Appen Lullapie anbefalte gjør at jeg faktisk kommer opp i 15kh fordi jeg hele tiden har oversikt over hvor mye jeg har igjen i løpet av dagen.
Pleier å ha lite matlyst på morgenen jeg også, og det høres litt rart ut med smør i kaffen, men jeg gjøre som du og prøve meg på den kaffen jeg også.
Glad appen funker fint for deg! 
Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.
Da er det altså på`n igjen, med ketolyse og BodyRock-trening så får kjæresten bare sitte der med sjokoladen sin (irriterende med disse folka som kan spise sjokolade HVER DAG og alikevel se ut som om de er topptrent og supersunn). Starter i morgen
Hei og velkommen! 
Jeg har også en som sitter og knasker i seg all slags godterier og sjokolade. Han kjøpte seg en hel haug av det siden det er halv pris på jule sjokolader/godteri. Akk, ja - men kanskje du kan lage deg noe godt selv? Jeg har tittet på mange fristende oppskrifter på forumet. Tror jeg skal prøve meg på noe der om jeg blir skikkelig godtesyk.
I dag kjøpte jeg faktisk inn ingredienser å ha liggende i tilfelle slike dager skulle komme. Måtte faktisk smake litt på kokosmelet av nysgjerrighet og det var NAM! Tørt, men nam! Smakte søt kokos/ kokosmakron!
|