Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 00:01   #9
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kh i tranebærkapsler?

Jeg har prøvd med å drikke-drikke-drikke (den gangen jeg fikk det på en søndag...), både rent vann og masse sitronvann - hjalp overhodet ikke for meg. Og siden jeg temmelig fort tisser blod er det bare å komme seg til legen for min del så fort jeg kan etter at jeg kjenner de første symptomene.

"Å herregud, er _det_ en _urin_prøve?! Stakkars deg!" utbrøt en ung legesekretær en gang... De mer erfarne damene løftet ikke et øyenbryn engang. Men etter et par doser antibiotika er jeg som ny, men tar jo ferdig kuren da. Av en eller annen grunn blir jeg alltid stuptrøtt etter den første dosen og sover gjerne 2-3 timer.

Men som en av dere andre sa - å tisse etter samleie er alfa og omega! Jeg hadde aldri problemer med dette før, men etter at jeg først fikk uvi en gang (det var etter en sykkeltur, ikke etter sex) så har jeg hatt lett for å få det om jeg ikke spurter rett på badet etter samleie gitt. Det er spesielt morsomt på hytta, i -15 og med utedo... En gang fikk Lille Gubben klar beskjed - "Det blir ikke noe på deg i kveld, jeg går IKKE ut i dette været for å gå på do etterpå!" Han lo godt!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat