|
Sv: Mange av dere er på ville veier
Jeg må bare si at en må være fanatisk for at diettene skal lykkes, tenker en at, ett eple gjør sikkert ikke noe, og spiser det så stopper vekten opp. Sånn er det med andre dietter også. jeg prøvde nutrilett den gangen jeg var ung og dum, den virket den så lenge en ikke spiste annet enn pulveret, men spiste en litt mat sammen med pulveret så gikk ikke jeg ned i vekt.
Ønsker en å holde den slanke linje så må en være fanatisk i det en holder på med, og tar en pause i dietten sin så kommer kiloenen tilbake, uansett diett.
En er nødt til å være fanatisk i dette samfunnet vi lever idag fordi vi hver dag blir utsatt for fristelser. Er du ikke fanatisk nok så er det ikke sikkert du klarer å motstå fristelser.
Og når det gjelder kreftforskning så er det noe som skurrer når de hevder at overvekt og fett øker kreftfaren. Jeg vet om mange som er overvektige men ingen av dem har blitt rammet av kreft, men jeg vet om mange slanke personer som har skydd fett i den tro at det ikke var sunt, som har fått kreft.
Og er det noen her som har sluttet å spise fisk fordi det kan inneholde PCB og tungmetaller?
|