|
Sv: Trenger så sårt litt starthjelp!
Tenk ikke at det er verdens undergang om du sprekker en kveld. Du ødelegger ikke alt av den grunn. Men prøv selvsagt å unngå sprekker da.
Men jeg hadde nok ikke klart meg bra uten pepsi max. Ja jeg vet at aspartam kanskje ikke er det beste, men i forhold til vektnedgang har det ikke vært noe problem for meg. Jeg drikker masse pepsi max. Og i helgene masse Bacongull. Så liker du bacongull (jeg digger maarud sin sorte pose) så er det veldig bra tips. Eneste ulempen jeg ser av å drikke pepsi max er at jeg får mer lyst på søtsaker... og det er jo ikke så bra..
Farris bris naturell som jeg blander med fun light gir også en bra brusfølelse. Bare sunnere og gir mindre søtsug for min del.
Ellers er jeg en rev etter krem. Så koser meg ofte med pisket krem og bær, eller revet sukkerfri sjokolade. Cottage cheese, krem og sukkerfritt jordbærsyltetøy fra Lerum er en god søt riskrem f.eks.
Nå har jeg vært i en karbo-opptrappingsfase de siste ukene så nå koser jeg med mer med "krem på boks" fra Tine siden det er mer lettvint enn å piske hele tiden. (4,7 karber per 100 gram) og sammen med Freia lett kakao (som er sykt god) på a 5 karber per kopp - så har jeg en utrolig god kveldsdrikk, men dog med ca 6-7 karber per kopp.
KOS ferdig mørk sjokolademousse med krem på toppen er også min favoritt-dessert for tiden. Moussen er på ca 7 karber, og med krem fort 8-9 karber - men veldig god! 
Viktig å kose seg iblant - eller for min del stort sett ganske ofte. Men jeg er heldigvis en som ikke tar skade av det. Har oppnådd min ønskede vekt - og det er lettere med vektkontroll enn med vektnedgang for min del.
|