|
Sv: Mange av dere er på ville veier
Hei alle sammen!
Etter flere måneder i de anonymes rekker tredde jeg omsider inn i "varmen", og regisrerte meg på forumet.
Og her er det "varmt", det ser jeg bl.a. her, og på en par andre tråder om Skaldeman!
Har lest boka til Skaldeman, Ketolysekuren, Atkins amerikanske utgave (takk for tipset om den som, du har "hamret" inn her på forumet, Nille), Lutz bok "Bedre uten brød", pluss kjempemasse her inne. Av dette falt valget mitt på Ketolysekostholdet.
Jeg må nok si meg enig med både det Nille har skrevet om denne kuren, samt det som har fremkommet her fra b.a. Flap, Lise og Fedonisten, for det er bra at noen tar opp dette her inne.
Samtidig vil jeg bare si at jeg syns det er noe galt når man lar seg hisse såpass opp som enkelte gjør her inne, og avviser en diskusjon fordi den ikke nødvendigvis går den veien man selv vil. Vi er da tross alt voksne individer som respekterer andres meninger, håper jeg da.
Nå håper jeg bare at jeg ikke får "kjeft" for å ha sagt det jeg mener, men jeg synes denne diskusjonen er svært viktig, og at det var på høy tid at den kom.
Må nok overlate "roret" til de her inne som kan langt mere om dette enn meg, så jeg ser frem til de fremtidige innleggene fra Nille, Flap, Lise, Fedonisten og andre som har engasjert seg her... for dette er en svært viktig debatt, slik jeg ser det!
Følger spent med i fortsettelsen!
Sist redigert av Malin : 26-01-06 kl 03:14.
|