Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-06, 01:21   #32
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Er litt enig med Flap. vi har en tendens til å "ta av litt" men det har jo også sin logiske forklaring. Nå er ikke jeg av de mest fanatiske her inne da, men jeg har et problem med vekten, og er kanskje litt lik Aline? jeg tror alt nytt er riktig for meg. eneste er at jeg stopper med tanken. klart jeg også kunne tenkt meg å tatt en pille, lagt meg til å sove, og våknet i morgen 20 kg lettere. Men jeg innser også at jeg må jobbe selv for å få gått ned de kg jeg skal.

Jeg opplever ikke flaps første innlegg som noen kritikk av Skaldman og den filosofien han står for. Jeg opplever at Flap adverer oss mot å ta helt av, uansett hvilken filosofi.

Ja fett er nødvendig for kroppen, det samme er proteiner og karbohydrater. mengde og hva man skal spise mest/minst av var slik jeg oppfattet det ikke en del av diskusjonen i utgangspunktet.

Men Flap har rett i at vi tar av en del av og til.
Og jeg er enig med Silje i at vi skal ikke latteliggjøre det forskerne kommer frem til, vi skal høre på dem, men ikke være ukritisk. Det finnes faktisk en mellomting.