Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-06, 01:14   #30
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

*sniker meg inn*

Ikke gå i fella og plasser alle som er uenig med deg eller stiller spørsmålstegn ved lavkarbo som ernæringsråds-tilhengere. Det er veldig kategorisk og blir veldig feil syns jeg. Vi tåler å diskutere forskjellige sider av dette kostholdet vel?

*sniker meg ut igjen*

Jeg syns ikke jeg skal tolerere når folk er frekke mot meg. Sånn følte jeg det, men mulig jeg har misforstått,selv om jeg da med et halvt øye kan se at han snakker om flere av mine innlegg i hovedinnlegget, bla leserinnlegget jeg skrev og frukt/grønt-diskusjonen, og sikkert annet også. Jeg tåler selvsagt å diskutere flere sider, det har jeg da gjort i årevis. Ta en titt på kostholdsdiskusjonene på PK, så skal du se meg anbefale både Lindberg, Grete Roede, vektklubb.no og alt til folk, for jeg mener vi er forskjellige og dette passer ikke for alle.

Sist redigert av Iset : 26-01-06 kl 01:29.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat