Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-13, 12:56   #145
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Lullapie, her.

Min mor hevdet at blodårene ikke har godt av at jeg spiser masse fett, noe som gjør meg litt usikker...

Med all respekt! Dette har ikke moren din så mye greie på som hun tror hun har! Selv fagfolk strides riktignok om dette, men så langt er det ikke fremkommet noe som ligner på bevis på at lavkarbokosthold fører til mer fett i blodet.

Du skal forresten ikke spise masse fett, bare nok til å få tilstekkelig energi. Og fett inneholder dobbelt så mye energi som sukker/karbohydrater pr vektenhet, så det er ikke veldig mye som skal til. Men din mor bekymret seg ikke for alt sukkeret du fikk i deg før altså?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat