Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 18:42   #18157
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vi fikk satt inn en benk med noe sånt engang. En bolle kan nok funke, men rommet som benken sto i luktet gatekjøkken i ukevis... Dessverre husker jeg ikke hva voksen het. Det var en voks beregnet for kjøkkenbenker (og matlagingsområder)...

Edit: presisering - voksen vi brukte var voks for kjøkkenbenker, men IKKE kjøpt hos IKEA. Jeg kjenner dessverre ikke merke/navn på "gatekjøkkenvoksen".

Ehhh hørtes ekkelt ut. Jeg bruker en flytende olje og den lukter bare litt "oljete" og ikke noe spesielt når man holder på. Kjenner ikke noe særlig lukt etterpå og den skjærefjøla er diger og jeg sauser den godt inn. Vet andre også som har brukt Ikea sine greier til kjøkkenbenken og har aldri lagt merke til noe lukt.

Sist redigert av Lillemy71 : 06-01-13 kl 18:49.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose