Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 12:00   #124
turkisa
Juniormedlem

turkisa sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Alder: 36
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Dere er jo superflinke alle sammen!

Lullapie, anbefaler deg en kjøkkenvekt. Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til vekt før jeg får et forhold til det på forskjellige matvarer. Med vekt tar det ikke lange tiden før du vet ca. hvor mye en tomat veier, hvor mange skjeer 100gr. rømme er, hvilken finger som måler 100gr. agurk osv. Jeg har en bok hvor jeg skriver ned alt jeg spiser, og der har jeg også skriver ned kh-innhold i de matvarene jeg liker og bruker. Skriver eks. at jeg spiste 100 gr. rømme, hvor mange ss det var og hvor mange kh det var. De tomatene jeg kjøper er alltid litt under 200 gr. da vet jeg at en halv tomat alltid er under 100. Tanken er at hvis jeg gjør dette i to uker f.eks. kan jeg bruke dette videre for enklere å forholde meg til å lage mat, jeg ønsker ikke å gå å veie hele tiden jeg er på ketose.

Planen i starten er for meg å trene to ganger i uka, siden jeg trener organisert og er nødt til å være med på et visst antall treninger. Skal sjekke ut 30 days shred når kroppen har stabilisert seg! Ellers har jeg et lite må om ikke ha bruk for treningsstudio. Jeg har dyre ski, dyr sykkel og dyre løpesko som jeg planlegger å bruke. Jeg har vært støttemedlem på et treningsstudio en stund og og tenker å legge de pengene i en krukke som skal gå til klær når jeg er ferdig og har holdt meg nede en liten stund.. Er jo godt vant med at de 500kr. trekkes fra konto allikevel, så det skal ikke bli så vanskelig..

I dag skal jeg lade opp til uken som kommer, også skal jeg ta 'før'-bilder! Ha en fantastisk fin søndag alle sammen!

turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat