Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 03:13   #122
Sjøstjerne
Medlem

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Lullapie, her.

Tror foreksempel at jeg kanskje må kjøpe meg en kjøkkenvekt?

Et annet problem jeg muligens har er trening. Trener dere? Er det mulig å gå ned uten trening? Tenker førsteinntrykket mitt sank noen hakk med det spørsmålet, men jeg har nemlig et lite problem. Dvs. Jeg sliter med PTSD og sosial angst og kommer meg ikke så ofte ut døren. Jobber med saken selvsagt
(får hjelp altså), men har et håp om at jeg kanskje vil føle det blir lettere med trening etterhvert om jeg ser at vekten minker litt til å begynne med.
Så... Jeg lurer på om det i det hele tatt er noe håp for meg? Kan man gå ned i vekt, uten trening - til å begynne med?

Kjøp kjøkkenvekt! Jeg hadde ikke kjøkkenvekt før,. men kjøpte en søt liten sak på tilbords, de har små, rektangulære vekter, i søte farger. Vet ikke hva jeg gjorde før den!

Når det kommer til trening, jeg gikk ned en god del uten å trene, går fortsatt ned uten å trene. Men jeg har en forhåldsvis aktiv livsstil. Mye turer og jeg har en aktiv jobb, eller hadde, student nå.
MEN! Du får MYE ut av trening! Gå til innkjøp av noe til å ha hjemme! Jeg står opp hver morgen og tar en økt med Jillian's 30 days shred! Du finner den på youtube. Alt du trenger er en matte, helst, og ett par lette vekter. Du kan bruke flasker fylt med vann også, men jeg gikk til innkjøp av manualsett, å bruker kun vektstengene til øktene.
av og til tar jeg å en intervall økt, med hoppetau uten tau. Begynne med 20-30sek hopping. Lat som du hopper tau, så 40-30 sek pause. Du må gi maks når du hopper, dette brenner fett som rakkeren, å det er ingen unnskyldninger for ikke å gjøre det :-P:-P jeg har gjort det på bad og styrhus, så det kan gjøres over alt. Du trenger ikke mere en femten min heller.

Du kan gå ned uten å trene, men du får mye igjen for treningen, du strammer opp. Jeg så begynnende six pack før jeg ble lat og hoppet av 30 days shred.

Velkommen skal du være! Her får du hjelp, støtte og motivasjon!

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter

Sist redigert av Sjøstjerne : 06-01-13 kl 03:21.
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat