Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-13, 17:15   #1081
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Starte om og om ja, kjenner meg igjen der...

Og med problemer på kvelden...

Vekta viste opp 0,9 ikke så ille etter jul det

Dette er jo alldeles glimrende! På det meste i jula var jeg 3 kg opp. Etter jul var det "bare" 2 kg. Fredag er fortsatt veiedagen min, og i går viste den 2,2 kg over minstenotering. Og jeg endrer ikke tickeren før jeg er under 70,4 igjen. Den skal minne meg på hvor jeg var og hvor jeg skal

Endelig kom den helga! Det har vært tungt å stå opp om morgenen de siste tre dagene. Har hatt en dundrende hodepine de siste to dagene, og jeg har liksom ikke skjønt hvorfor. I dag - nå nettopp - slo det meg. Jeg holder da vel på å redusere kh..... Klart det henger jo sammen med lysten-på-ett-eller-annet og det. Men at det skulle bli så ille etter det - kremt - "lille" jeg har spist av kh de siste ukene var jeg ikke klar over....

Godt med en påminnelse! Julekakene er nå ut av huset, har igjen litt pepsi max (ungene dere vet....), som jeg vurderer hva jeg skal gjøre med. Akkurat nå drikker jeg et glass. Har en boks melkefri is i frysen, den gnager meg litt da. Får se - den holder seg sikkert der lenge den Så da så er jeg i gang. Var ute og gikk tur i dag; og det var godt å kjenne at kroppen er på vei tilbake til hverdagen.

Hvordan er det med dere?

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat