Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-13, 13:34   #114
Smiline
Medlem

Smiline sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Smiline er på en erverdig vei
Smile

Sv: Novemberstarterne

Whop whop!
Nå er vi snart en uke inn 2013.
Her i huset ble det et opphold i ketose i romjula fra 2 dag til i går -2 dager. Totalt har det ikke vært mer enn 3 dager med utskeielser de luxe, med pizza og popcorn ol. Hjemmelaget potetmos på nyttårsaften I går var det grand finale med snitter og kaker i begravelse, og i dag er vi tilbake i lchf verden.

Det som var svert overraskende i går var at mine sorte støvletter PASSET?! Sist jeg brukte de før jul var det ikke sjans å få trukket opp glidelåsen med to cm! Så da føler jeg at synden i romjula ikke var så ille Kroppen føler seg bedre generelt, så jeg antar at de uregelmessighetene som var før starten og i begynnelsen av kuren er borte. Har gått opp litt, men det syns ikke så mye.

Jeg tenker å fortsette med ketogent korsthold, men vet ikke helt om jeg skal kalle det ketolyse eller lchf. Grunnpakka har jeg jo fra Torkelsen.

Uansett så har jeg reflektert litt rundt det å leve strikt en lang tid og så blir det en del av det vanlige kostholdet. Fungerte bra med meg frem til jeg møtte kjæresten, men nå er jo han med og så får vi skapt oss et felles måltidstankegang. Må jo gjøre det til en del av livet. Han har blitt veldig slank og ser ekstra fin ut. Jeg var til og med på et badeland for litt siden og skammet meg ikke. Det var veldig godt.

Uansett, 2013 skal bli et lettere og sunnere år!

Godt nytt år novemberstartere! Håper det går bra med dere.

Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat