Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-13, 02:31   #18135
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har det ikke, tror jeg! Antar det er såpass at man ikke unngår å merke det, som du tenker på? Det har jeg ikke, men skal ha det i hodet og komme tilbake til deg om jeg legger merke til noe

Det er helt umulig å ikke legge merke til, ja. Kommer alltid når jeg spiser noe fastere enn ... vann. Det er litt som etter man har kasta opp, eller når man er på slutten av en forkjølelse, tror jeg?! Det forsvinner etter en stund.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg får det. Har vel forsåvidt ikke reflukssyndrom, bare kødden magesyre... det slimet legger seg også som et hardt lokk i ganen i løpet av natten, som jeg må plukke bort på morgenen.

Eeeep! Det er nok ikke det jeg snakker om, da. Dette er helt klart/gjennomsiktig slim som ikke blir hardt eller noe, og kun kommer etter inntak av mat. Begynte å skje etter at jeg opererte spiserøret. Har blitt verre og verre. Somac hjelper heller ikke på akkurat dette.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥