Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-13, 00:00   #18126
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tannbehandling i narkose er det nok mest barn som får og det gjør de vel bare på tannlegehøyskolen, så vidt jeg vet!
Min tannlege bruker samme bedøvelse som Carisma sin. En slags elektronisk dubbeditt osm kun bedøver den tannen tannelgen skal jobbe med og ikke halve ansiktet!
Det gjør minimalt vondt, om noe, og bedøvelsen er ute temmelig fort!
Klart det er litt dyrere enn vanlig, gammeldags bedøvelse, men det var ikke snakk om mange kronene så vidt jeg husker!

Derosm du skal ha en annen operasjon, bør du ha vært hos tannelgen først! Bakterier går i blodet og kan skape problemer uansett hva slags operasjon du skal ha. Tannlegen min var veldig streng på at jeg måtte få ordnet tannen som trengte rotfylling i god tid før min GBP- operasjon!