Tråd: In-Zone
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-04, 14:10   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Har erfaring....

....med In-zone. Det er et fullverdig måltid når det gjelder alle næringsstoffene vi trenger. Så enten kan det brukes som kosttilskudd, eller som måltidserstatter (2 poser)

Forskjellen fra andre slike pulver, er at In-zone er tilpasset lav-karbo spisere, og har en svært lav GI. (Husker ikke hvor lav, se på pakken) Akkurat på introduksjonsfasen ville jeg latt det være, men det er fint å bruke innimellom etterhvert hvis man ikke har tid eller lyst til å lage mat.

Smaken er ikke noe særlig, men blir faktisk god hvis du bytter ut 1 dl av vannet med fløte. Og da blir enda et behov dekket også, for det er ikke sikkert det er så mye fett i dette pulveret. Ikke akkurat mest tilpasset Atkins, nærmere Lindbergs filosofi tror jeg.

Sundt er det i hvert fall, har vært testet ut på ukonsentrerte og "hyperaktive" skolebarn også, med godt resultat.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat