Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-13, 10:02   #1735
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Veietråd for 30+gruppen

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Gratulerer så mye Milena du er så flink,godt jobba

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Hipp Hurra for Milena

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Jeg gikk inn i 2013 10 kg lettere enn i 2012. Ikke stort resultat egentlig, men med tanke på alle opp- og nedturene jeg har hatt i 2012 så er jeg fornøyd. Tankene om 2013 er mye lysere og jeg er veldig klar for vektnedgang, så målet for året er minst 30 kg. Heia meg

Opprinnelig lagt inn av Colt-pixy, her.

Jeg er kjempe fornøyd med å være 11,3kg lettere i 2013 enn jeg var i 2012. Det beste av det hele er at det mentale har vært med på reisen, og jeg kan faktisk se og føle at jeg har gått ned i vekt.

Milena mitt tall blir da 11,3kg. Vil også si at jeg er kjempe stolt over deg og blir så glad på dine vegne når jeg ser hvor mye du har gått ned!

Hallaisen på dere alle og takk!

Jeg tror at vi alle skal være like stolte av innsatsen vår. Vårt beste er jo forskjellig på forskjellige tidspunkt. Og vi har alle noe som hjelper oss eller ødelegger for oss. Jeg har hatt flaks og jeg har hatt styrke i denne tida.

Det blir gøy å se tallet når vi slår sammen alt vekttapet!