Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-13, 23:45   #18055
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ah, takk! For både anbefaling og advarsel. Kikker nå, og det var jo mye billigere kjøretimer!
Kan man ha så få som fire kjøretimer, altså? Trodde det var minimum åtte. Jeg har uansett kjørt mye før, og har som sagt mulighet til å kjøre med ei venninne, og dersom det ikke er verre å ta kjøretimer i Oslo enn utenfor Oslo, er det jo noe å tenke på. Og så bor jeg jo nesten på Sofienberg også!
Det blir nok sikkert ikke før veiene er bare at jeg får kommet i gang med øvelseskjøring, så jeg har enda god tid til å finne ut av det!

Mulig han slapp med færre siden han hadde det midlertidige førerkortet fra USA.
Sambo kjørte mye utenfor byen i begynnelsen, helt opp til Harestua og sånn faktisk. Og utover i Enebakk. Men det er uansett en stor fordel å ha kjørt litt i Oslo, og om du tar lappen utenfor må du uansett ha bykjøring en gang før oppkjøring.
Det er nok rimeligere inne i byen pga større konkurranse.