|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
Velkommen med VSB: om vi ikke er på samme båtttur er vi i samme båt!
Ikke bra at legene dine ikke har formidlet det de bør ha skjønt (har jeg skjønt deg riktig da)! Det er vel sånn at til syvende og sist så er vi vårt eget ansvar og legene kun er støttespillere?
Jeg veide meg i dag; ingen bombe at jeg var 2 kg over minstenoteringen. Jeg kan bare gløtte ned på magen så ser jeg hvor de kiloene er. Sånn er det med den saken. I dag er siste dag med mulige utskeielser, så er det striskjorte og havrelefse fra og med i morgen. Ønsker alle en god dag og en super start på det nye året!
Jeg er vel et ganske sammensatt tilfelle, så å sortere årsaker er nok ikke lett for noen, men enkelte ting er det rart at ingen av 3 har stilt spørsmål ved. Som leeseproblemer/konsentrasjon og behov for lesebriller. En synstest er liksom fort gjort. Bare noen tenker på det... Lavt blodtrykk kan forklare ting som tretthet mm, i hvert fall når jeg leserandres erfaringer på nett... Men alt kan også forklares ut fra psyken... Det er bare ikke like lett å bekrefte.
Vekta skal få hvile til veiedag fredag... Føler meg pløsete, men er nok mye vann (håper?)
|