Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-06, 17:38   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Om frågor och svar

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Jag får väldigt mycket mail från Norge just nu. Samma frågor kommer tillbaka gång på gång och jag märker att jag inte har tid att svara. Under februari ska jag göra färdigt en liten en bok med frågor och svar till min kosthållning. Sen ska jag göra en motsvarande bok med de hundra vanligaste oppskrifterna som jag använder - sallader, feta såser, kött- och fiskrätter etc. Den blir klar under våren. Där kommer det att finnas hjälp för dem som har svårt att tillämpa principerna på egen hand.

Om jag inte hinner delta så mycket på den här listan som jag hade tänkt så vet ni vad det beror på. Jag menar dock att den som läser boken ordentligt bör kunna klara sig utan dessa handböcker.

Sten Sture

Når du ikke har tid til å svare får du sende dem videre hit ! Vi kan hjelpe til vi vet du !!