Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-12, 14:21   #18043
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Haha, selvsagt! Og man får sikkert "gavekort" i banken. Takk

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Med mindre vedkommende har samme bank som deg så hadde jeg droppet en eller annen form for "gavekort" fra en bank. Jeg fikk noe slikt fra Fokus bank en gang og har ikke konto i den banken selv. Steike som jeg strevde med å få ut de pengene! Man kan jo ikke gå i banken og få tatt dem ut lenger - bankene driver jo ikke med slikt! Jeg prøvde meg i en annen bank med kasse, men det gikk jo ikke. Fikk til slutt pengene over disk, men de gjorde det egentlig ikke sånn lenger fikk jeg vite.

Kanskje et universalgavekort er like lurt? De kan brukes veldig mange plasser. Jeg har fått slike etter å ha deltatt i fokusgrupper/spørreundersøkelser og de er veldig kjekke.

http://www.presentkort.no/