Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 11:33   #323
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Jeg har holdt meg til 60 mg på kvelden de dagene siden jeg trappet ned. Tenkte at jeg ville prøve det først.
Aha Dolsi, du peaker ca hver 3. måned. Kanskje det er sånn med meg også. Jeg begynte jo med hetetoktene i august, så måtte jeg jo øke etterhvert. Det kan stemme med sånn ca 3 måneder. Jeg har jo ikke like lang erfaring som deg, siden jeg kom tidlig i gang med e-vitaminene, så jeg kjenner ikke kroppen min like godt som deg i dette her.
Men, denne tråden er jo super da, her finner jeg ut når jeg økte etc. Jeg fortsetter med 60 mg noen dager til, og så går jeg ned til 30 hvis det ikke forverrer seg.
Så får vi se hvordan det går i februar/mars, etter ca 3 nye måneder

Jeg ser at halveringstiden for vitamin e i serum ligger på mellom 12 timer og 3 dager. (Kommer an på typen e-vitamin.) Du kan jo bruke det for å beregne hvor lenge du skal holde på en dose etter endring for å se om det er tilstrekkelig for å holde deg symptomfri.