Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-12, 17:36   #18007
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

de aller færreste vil vel innrømme at det er slik det egentlig er. For det er tabu å ikke fake lykkelig småbarnsmor. Men om man snakker ordentlig med de (spør hva som er de største utfordringene f.eks) vil det komme fram en del andre ting. Det er en grunn til at forhold skjærer seg, tidsklemma er et velbrukt uttrykk, undersøkelser viser at barnløse er lykkeligst osv.

Det er jo ikke slik for alle. Som du ser er det ingen som er enige med deg her så langt. Selv hadde jeg et barn som var hjertesykt (hadde stor hjerteoperasjon 6 dager, 6 mnd og 2 år 8 mnd gammel) og var til utallige kontroller i disse tre årene + et friskt barn som hadde kolikk fra hun var 2-12 uker gammel og hylte fra kl. 16-23 hver dag, det er 1 år, 11 mnd og 5 dager mellom dem. Selvfølgelig var det slitsomt og tungt innimellom, men så negativt og jævlig som du fremstiller det har jeg aldri syntes det har vært - heldigvis!

Stort sett har det vært fint og travelt, men jeg har en meget lav terskel for hvordan huset skal se ut til enhver tid da...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)