Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-12, 14:30   #1729
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Herlig veske, og skjønner veldig godt at det er drittarbeid å sy inn glidelås - men kjekt å ha
Fine pulsvarmere også, synes de uten halve fingre er gode til mye. Ellers så har jeg lurt på disse selv - med halve fingre:

Engelsk mønster - og gratis, men du må nok melde deg inn på Ravelry (om du ikke er der alt) for å eventuelt laste ned. Mange fine oppskrifter ellers også

Oh, lekre! Joda, er på ravelry - pulsvantene jeg holder på med er derfra Er så mye fint der at det er vondt å velge! Har lyst til å strikke skjerf også, fant noe fint flerfarget garn når jeg var innom og kjøpte glidelåsen - det baller på seg, dette her

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat