|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Men snakker dere om det? Er det tørke for begge eller bare den ene? Er det ok for en, men ikke den andre å ha det sånn?
Er dere begge to ganske friske, eller kan det være noenmangler ute å går? Er du helt sikker påat det er trøbbel i samlivet og ikke andre steder, mener jeg! Jeg sendte Gubben til legen for å måle hormonnivåer etc etter en lang, laber periode hvor jeg følte på tørke på noen plan i livet vårt!
Alt var ok, men han skjønte jo at jeg reagerte på væremåten hans når det plaget meg såpass at han måtte til legen!
Han var til lege for noen år siden, påstår at han har sjekket alt.
Jeg aner ikke om han er ok med det. Han sier han ikke er det, men gjør ikke akkurat noen innsats for å endre på det Og egentlig er det vel ikke selve tørken som er issuet, men den manglende interessen for å finne ut hvorfor. 
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Og dere har jo hatt den STORE samtalen. Kanskje det er best å hive ham ut?
Å vi har hatt mange store samtaler. Har jo tross alt vært sammen i ti år. Men å hive ham ut er uaktuellt. Nå har vi jo unge også, så nå er vi jo uansett stuck for life 
Men spørsmålet er vel egentlig mer på generell basis, når ringer varselbjellene hos folk? Og hva gjør dere med de?