Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-12, 12:54   #1056
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hei og god jul det er nok flere som har sine synder i jula, så dere er ikke alene jeg har spist litt poteter og en bitteliten risbolle. Søster laget saus til pinnekjøttet med hvetemel i og den gikk jammen ned den også. Men det var bare julaften. Ellers tillater jeg meg å bruke maizenna jevnlig når jeg lager saus, innbiller meg at det er bedre enn hvetemel... Før brukte jeg oster og sånt som jevning, men siden jeg skal karbe opp litt så tror jeg det er greit.

Er litt oppblåst jeg også, men det tror jeg er tante rød som kom en uke for tidlig. Herregud så ustabil den har blitt det siste året.

Ellers er jeg sliten, sliten, sliten! Jeg tåler ikke så mange festligheter på en gang. Nå er det pause til søndag, da får vi besøk av min svoger og svigerinne fra UK som skal feire nyttår med oss. Så de neste dagene må jeg bruke på å rydde og vaske i huset. Hun har nemlig " støv på hjernen" og er ikke redd for å kommentere om jeg ikke har alt på G. husker sist de var her, da hadde jeg ryddet og vasket huset fra topp til tå og lettelsens var stor da jeg berget meg gjennom helga uten kommentarer men så skulle vi kjøre til flyplassen og da sa hun: your car is a bit dusty! Jisses! Og jeg som trodde jeg hadde berget meg

Ha en fin romjul!

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat