|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Vel... jeg er nå av den oppfatning at mel er djevelens verk, jeg da. Selv om jeg innser at ikke alle har samme meninge og erfaring som meg... så er det da uansett helt unødvendig å spise/bruke det i 99% av sammenhengene siden det fint kan erstattes av andre ting om man går inn for det.
Her er det så langt standby. Jeg er fornøyd med det, for jeg skeier ut med en god del sjokolade/søtt/vin og ( ) glutenfritt brød i jula. Jeg er ikke oppblåst, men litt "oppvæsket". Og det er karbohydratene sin skyld, det vet jeg godt. Håper det skal av like fort som det kommer på da. Får manne meg opp til en runde på tredemølla og la musklene bruke opp en del av disse karbohydratene mens Husets Herre skal på jobb i morgen. Jeg har skulket trening i snart 3 uker nå (med delvis gode grunner, men også mange dårlige unnskyldninger) så det er på tide å vende tilbake til å bygge gode treningsvaner.