Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-12, 18:16   #1054
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Puh... det er slitsomme dager..... Jeg har ikke gått ned i vekt selv om jeg har økt mengden kh for å si det sånn....

Hadde som mål å holde vekta nede med lange gåturer. Jeg går lange turer men det hjelper ikke på vekta nei. Eller...kanskje hadde den vist enda større tall hvis jeg ikke hadde gått?? Det er jo mulig.

Jeg spiser knekkebrødet mitt med masse godt pålegg, og "supplerer" med ei skive julekake med pålegg. Det går greit. I henhold til avtalen med meg selv kan jeg spise litt julekaker; det har blitt 1-2 krumkake eller goro hver dag, en kolakake kanskje. Og så er det den sjokoladen og chipsen da.... Begrenser meg men det blir nå litt lell.....

Så om det er sukkeret som gir meg så forferdelig oppblåst mage eller om det er melet, eller melkeproduktene vet jeg ikke. Noe er det hvertfall. Kjøpte meg ny kjole før jul, den satt rålekkert på meg da - men nå er den ikke så lekker nei. Heldigvis skal jeg bruke den etter jul også!

Litt sutring på 1.juledag; måtte bare få det ut. Trodde ikke det skulle bli så voldsom reaksjon (altså magen), men kanskje greit å ha det for å lettere starte med friske ark på nyåret?

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat