Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-12, 22:36   #1053
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Her var det stille...Opp 0,3kg er i realiteten stillstand, selv med litt julebordsutskeielser... Då går vi løs på julen da folkens

Det har du helt rett i! Og gratulerer med stillstans!! Og vi går løs på julen ja...

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Hei!

Har hatt det litt travelt... Som sikkert flere her inne Jeg har gått ned et par kilo nå siden jeg la til litt mer karber Juhu sier jeg bare En riktig god jul til dere alle!

Har kalkun Nr 2 i ovnen nå. Skal ha familiefest i kveld

Tror 12 kg skulle bli nok til 13 stk vi har nok mat for hele romjulen

WOW! Så bra du har vektnedgang selv om du øker mengden kh! Sikkert herlig!

Her i gården har jeg endelig kommet ned under 71 kg igjen (70,9 i morges). De siste to ukene har jeg IKKE spist slik jeg bør, og det har straffet seg både vektmessig og med oppblåst og vond mage. Nå står jula for døra og jeg har inngått en avtale med meg selv om at jeg skal kunne spise litt, både av julekaker, julegodt og annet. Heller tillate å spise litt enn at jeg dypdykker i fatet og nestendrukner i det. Og så skal jeg ut og gå lange turer hver eneste dag.

Dere får ha en riktig god jul, med eller uten kh og annet lekkert. Vi får holde kontakten de neste dagene for å holde motet oppe!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat