Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-12, 12:04   #48
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for desember

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Igjen, hold gjerne på med zumba og bodypump og hva det nå pokker kalles, og det kan være flott for å komme i gang, men jeg mener bestemt at det etterhevrt vil være en uhuyre ineffektiv trening. Stå der i en sal med en eller annen tuppelure mens man hopper rundt som en trekkoppmann i 50 minutter, eller kjøre f eks en TILPASSET (faen jeg begynner å bli lei av å presisere dette) intervalløkt på 20-30 minutter der en faktisk kan måle fremgang, øke belastning?

Men det er jo ikke alle som er ute etter å bygge muskler og måle fremgang - mange vil bare røre litt på seg, kjenne at pulsen stiger og ha det gøy! Som i zumba og bodypump og hva det nå heter. Kan ikke huske å sett noe til utstrakt klaging over manglende fremgang her inne?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat