Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-12, 12:21   #12
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Lasagne, taco?

Det var kanskje en overforenkling å si at man blir feit av å spise grovt også. Men grovbrød er gjerne ikke så grove som de gir inntrykk av, og de består uansett i det store og hele av karbohydrater (dvs sukker) som er hovedårsaken til at mange av oss ikke klarer å holde vekten nede. Mitt poeng var at en diett der man kutter ut både sukker/karbohydrater og fett vil være for energifattig til å overleve på over lengre tid, og i tillegg vil kroppen komme såpass i ulage at man ikke vil fungere noe videre i det daglige. Så å tro at man spiser sunt bare fordi man spiser grovt er vel ikke fullt så sant i dag som det var for kun få år siden...

Sammensetning av kostholdet er det viktige etter mitt syn. Det er grunne til at jeg har gått ned 27,5kg på lavkarbo, noe jeg aldri har vært i nærheten av å klare på kalorifattige slankekurer tidligere. Nå spiser jeg meg god og mett, går ned i vekt og har det helt suverent!

Sist redigert av index : 17-12-12 kl 12:27.
index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat