Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-12, 16:36   #17872
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Ah, interessant! Jeg er inni MS-utredningsmølla selv pga synsnervebetennelse og diverse, kjente ikke til tynnfibernevropati.

Forøvrig så måtte jeg vente et år på relevante undersøkelser etter at første åpenbare MS-markør dukka opp, så jeg synes det er flott at det går fortere hos andre!

Jeg våknet en morgen etter 3 dager med høy feber med nedsatt følelse og kraft fra hårfestet til forsålene og ble etter hvert innlagt akutt på Riken påskeaften. Ble skrevet ut etter 2 uker med resept på engangskatetre(kunne ikke tisse selv) og en mulig ms- diagnose!
Senere ble det konkludert med hjerne- og ryggmargsbetennelse, men siden det ikke var heeeelt sikkert, har utredningen fortsatt, særlig etter at jeg fikk fibromyalgi for 10 år siden! Først denne våren fant en lege på nevrologen på Drammen ut at han skulle teste for tynnfibernevropati! Og det var det jeg hadde, ja! Og da fikk jeg plutselig innvilget 100% uførepenjon også, gitt! Den diagnosen svart på hvitt kunne ikke nav tulle seg bort i fra!

Sist redigert av Kitt : 15-12-12 kl 16:45.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)